Morgen vertrek ik! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu Morgen vertrek ik! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu

Morgen vertrek ik!

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

20 Mei 2011 | Nederland, Utrecht

Hey!

Joehoe morgen vertrek ik: 3 maanden voor mijn afstudeeronderzoek naar Torit, Zuid-Soedan. Ik heb mn oude site weer van zolder gehaald: hierop ga ik jullie regelmatig op de hoogte houden...:-)

Tot over 3 maanden!
Liefs

  • 21 Mei 2011 - 05:23

    Inez, Jurriën, Diede:

    Hoi Gemma,
    Heel veel plezier in Torit!

    Kom je over 3 maanden dan weer eens oppassen op Diede?

    Groetjes,
    Inez, Jurriën en Diede

  • 22 Mei 2011 - 15:39

    Lesja:

    hee Gem! goede reis gehad? hoop dat t rustig blijft daarho! take care en ook veel plezier. X Lesja

  • 24 Mei 2011 - 13:38

    Anne:

    Lieve Gemma!!!
    hoe is het daar? ben je goed aangekomen? en je bent toch niet de nederlandse vrouw in Kenia opgepakt wegens vals geld??? (bron: kim Geene, Telegraaf.nl)

    kortom, we zijn erg benieuwd hoe het met je gaat!

    Kusjes Anne

  • 24 Mei 2011 - 16:34

    Floor:

    Gems!! Goeie reis gehad?? Veel succes in Torit en voor nu geniet van Kenya! kus

  • 24 Mei 2011 - 17:49

    Sanne:

    Hi lieve Gems,

    Zoals al meer berichtjes ben ook ik erg benieuwd of je al aangekomen bent op het Afrikaanse continent (en je je hebt kunnen beheersen in het vliegtuig;) grapje).

    Hoop dat alles rustig blijft in Soedan...en dat je rustig je onderzoek kan uitvoeren op een veilige plek...

    Tot snel/mails/skype

    kussen, San

  • 25 Mei 2011 - 08:08

    Linda:

    Hi Gemma!

    T is gelukt! Super leuk dat je nu aan je afstudeeronderzoek kunt beginnen in Soedan. Succes en ben benieuwd naar al je belevenissen en verhalen!

    Liefs Linda


  • 25 Mei 2011 - 10:00

    Kim Geene:

    Lieve Gem,

    Big 5 al gespot? (-:
    Kom al snel jouw kant op! Al blijft het nog ver. Kunnen misschien wel goedkoop bellen...?
    Ben benieuwd naar je eerste belevenissen!

    X

  • 25 Mei 2011 - 18:19

    Annemoon:

    Super leuk! Ben heel benieuwd wat je in Kenia gedaan hebt :D. Liefs!

  • 26 Mei 2011 - 07:56

    Joke:

    Gems, we zijn benieuwd naar je eerste ervaringen!! Kom maar door met de olifanten, gourgettes, bonen, groene drapjes en mooie donkere mannen!!

  • 28 Mei 2011 - 12:12

    Mama:

    Lieve gemma,

    Heerlijk dat er e.mail is. Ik heb net alles gelezen en alle foto's gezien. Ik zou nog wel jong willen zijn.
    Het was heel erg prettig om te skypen en jou te horen vertellen. Hopenlijk lukt dat ook in Torit.

    Veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 95291

Voorgaande reizen:

21 Mei 2011 - 23 Augustus 2011

Afstudeeronderzoek in Zuid-Soedan

19 Januari 2008 - 19 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: