Tot ziens Australie!! - Reisverslag uit Beijing, China van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu Tot ziens Australie!! - Reisverslag uit Beijing, China van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu

Tot ziens Australie!!

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

14 Juli 2006 | China, Beijing

Lieve iedereen,

Na 5 geweldige maanden in het mooie land Down Under, heb ik gisteren afscheid genomen...
Tja, ik moet toegeven dat dat toch wel even slikken was, hoor! Ik ben toch echt wel een beetje verknocht geraakt aan Australie en toen ik in het vliegtuig zat en door het raampje Sydney steeds kleiner en kleiner zag worden, was ik niet heel blij!
De laatste paar dagen zijn voorbij gevlogen:
Zaterdag afscheid genomen van Balgo en door Fozzie afgezet in Halls Creek.
Zondagochtend een hele vroege bus naar Darwin, waar ik savonds aankwam.
Zondagavond en maandag nog even snel bijgekletst met Kim en Katie.
Dinsdagochtend met het vliegtuig naar Sydney. Jeetje wat is het daar koud, zeg! Ben blij dat ik de laatste paar maanden in het noorden heb doorgebracht! :-)
En donderdagochtend was het dan zo ver: om 11.30 vloog ik het land uit!
Good bye Australie!!

Het goede nieuws is: nu begint het China avontuur!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs van Gemma

  • 14 Juli 2006 - 13:08

    Jis:

    Veel plezier in China, maar ook veel succes. Daar zal het niet allemaal even makkelijk gaan: de taal niet spreken, het schrift niet kunnen lezen.
    Weer een nieuw avontuur.
    Liefs.

  • 14 Juli 2006 - 17:32

    Jonathan:

    Leuke foto's hoor!

    Veel plezier in China. Wanneer kom je terug?

  • 15 Juli 2006 - 01:25

    Kim:

    Was zeker gezellig in Darwin, hele goede reis en laat het nieuwe avontuur maar beginnen dan!
    Groetjes

  • 15 Juli 2006 - 15:50

    Marije:

    Lieve Gem,

    Heel heel veel plezier met Tessa!!!!

    Niet sippen, koe joe loek maakt het weer een beetje goed.

    X

  • 16 Juli 2006 - 12:07

    Kim:

    He Gem,

    Wij zijn vanacht weer teruggekomen van een heerlijke uitrust vakantie, zonder slettenbokaal aangezien we geen man hebben ontmoet, haha. Veel plezier in China en je gaat daar vast weer heel gave dingen beleven! Tot snel!

    Kus Marieke en Kim

  • 17 Juli 2006 - 22:14

    Dorus:

    Lieve gems, heel veel plezier in je nieuwe avonturen.. geniet maar veel van je laatste maand. Tot heel snel! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 95298

Voorgaande reizen:

21 Mei 2011 - 23 Augustus 2011

Afstudeeronderzoek in Zuid-Soedan

19 Januari 2008 - 19 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: