Weer thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

20 Augustus 2006 | Nederland, Utrecht

Lieve iedereen,

Nou, ik ben er weer!! Na een geweldig half jaar ben ik weer terug in Utrecht. Het is heel raar om te beseffen dat hier eigenlijk bijna niks verandert is en dat mijn leven hier ook gewoon weer door gaat. Begin in september gewoon weer met m'n studie, m'n kamertje is er nog en ik kan weer gewoon bij al m'n vrienden langs. Wat een feest om iedereen weer te zien!!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle lieve mailtjes, berichten, brieven en telefoontjes dit half jaar. Het was heel leuk om te merken dat jullie mij volgden en alles met mij meebeleefden...

Liefs van Gemma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 95298

Voorgaande reizen:

21 Mei 2011 - 23 Augustus 2011

Afstudeeronderzoek in Zuid-Soedan

19 Januari 2008 - 19 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: