Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gemma Andriessen - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen...

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

17 Januari 2008 | Nederland, Utrecht

Hallo iedereen,

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zo ver: zaterdag 19 januari om 13.40 stap ik in het vliegtuig naar Guatemala! Ik zal daar bijna 6 maanden vertoeven: eerst een maand Spaanse taalcursus in Antigua, daarna 4 maanden mijn afstudeeronderzoek in Chichicastenango. Na afloop nog ongeveer 3 weken reizen met pa & ma, die me op komen zoeken. Dit zal voor 6 maanden mijn webpagina zijn waar ik jullie allemaal op de hoogte houd van mijn ervaringen (+ natuurlijk foto's). Ik hoop dat je ervan geniet! :-)

Liefs Gemma

• 17 Januari 2008 - 11:26

Katrien:

Lieve Gem,

Heel veel plezier en succes in Guatamala!! Houd ons goed up-to-date ;)...suerte con todo y disfruta!!! Besos

• 17 Januari 2008 - 18:09

Sanne:

hola chica,
    Je bent nu nog druk bezig om kapper te spelen, maar wil alvast via je site zeggen dat ik je super ga missen in ons huisje! Ga je zeker in de gaten houden (lekker woggen!), maar vanavond eerst een leuke borrel!
    Muchos besos, je roomie

• 20 Januari 2008 - 13:51

Jiska:

Lieve Gemma,

Welkom in Antigua. Hopelijk heb je een goede reis gehad.
    Wat is je eerste induk? Hopelijk een leuk gastgezin en een leuke spaanse leraar / lerares.
    Onze dag skieen was heel gezellig en leuk. Marc gaat hartstikke goed de piste af. Helaas was het heel druk.

Liefs en we mailen, bellen en skypen.
    Jiska

• 21 Januari 2008 - 09:29

Lesja:

he Gem,
    heb je n goede reis gehad?
    en hoe is het daar?
    veel hand en voeten werk of spreek je verassend snel Spaans?! :)
    ben benieuwd,
    Liefs Lesja